Skip to main content

Just a few days remaining :|




Assalamualaikum.

Okay diam tak diam hari ni dah 12 Mac 2013. Dan hanya beberapa hari je lagi keputusan SPM 2012 akan diumumkan. 

Hmmmmmmmm

Memang agak berdebar jugak lah aku nak tunggu sampai ke hari kemuncak tu. Tapi biarkan je perasaan ni. Malas nak pikir. Buat pening kepala jew ._.

So just go with the flow. Kalau ada rezeki, adalah.

Memang kalau boleh memang nak 10A+. Tapi tak tau lah macam mana. Sumpah tak boleh bayang hari tu nanti. Family aku semua mengharapkan aku punya result. Dari mak, ayah, akak, pakcik makcik semua laa. Harap2 result aku tu nanti tak menghampakan diorg semua. Aminnn ..

Pasal tarikh keluar result tu pun dah heboh orang cakap keluar 20 Mac ni. Tapi tak tau lah betul ke tak. Just wait and see kay. Haha


Anyway, doakan lah ya aku dapat 10A+. Paling tidak pun straight A's laa. Haha



Okay, babai ! *lambai tangan*

Comments