Skip to main content

Blog yang berwajah baru :)

Assalamualaikum :)


Hai semua ! Hah nampak tak ape yang pelik kat blog ni. Dulu kalau korang datang blog ni, semua serba serbi putih. Now, dah ade kaler sikit. Kahkahkah.



Mimpi ape aku nak buat semua ni ?

HAHAHA :DD

Pada asalnya aku just nak tukar header jew. Nak jugak buat header yg ade doodle cecomel macam blogger lain. 

So edit punya edit dah terlanjur sampai tertukar template bagai semua ni. Haha.








TERIMALAHH ! Blog chocoRedBERRY yang berwajah baru !!! Jyeahh :D












Ni header sebelum. Agak simple sesungguhnya -,-

|
|
|
|
|
|
|
|



Dan ni adalah header selepas di transformkan. Hahaha

|
|
|
|
|
|
|
|






Semalam sepanjang hari mengerjakan blog ni. Dalam otak penuh code HTML jew. Makan teringat code. Tidur pun teringatkan code bagai ni -,- Haha



Okay lah babai :)






Nak try buat banner pulak lepas ni. Dan percayalah doodle kat header tu aku yg buat dengan air tangan aku ni. Comel kan ?? Macam aku. Kahkahkah. *lari tutup muka*


Comments