Skip to main content

Berjaya buat doodle pertama ku !

Hai :)

Entry sebelum ni aku dah cerita pasal blog berwajah baru ni kan.

Dan akhirnya aku berjaya menghasilkan satu doodle yg aku rasa agak comel. Haha. Comel kan ? Macam tuannya. Kahkahkah.

So doodle ni aku letak kat header aku kat atas tu. Sama kan ? Cuma baju dia takde 'OSAKA' tu. Haha






Secara jujurnya, ni second attempt aku sebenarnya buat doodle ni. Sebelum ni ade buat satu tapi macam buruk jeh. Ni hah kat bawah ni doodle pertama aku.





Haha kelakar kan ? Macam pelik je muka dia. Kahkahkah.

Aku paling failed buat muka doodle. Sebab aku tak reti nak express kan muka dia macam mane. Especially bahagian mata dia. Hmmm -,-

So dengan ikhsan google dapatlah aku hasilkan satu doodle yg agak awesome bagi aku. Haha.


Okay babai :)

Comments