Skip to main content

Feel wants to have a job

Assalamualaikum !

Okkay aku tau memang aku lama tak update blog ni. Sejak dah layan twitter ni malas dah nak update panjang-panjang kat blog ni. Serious ramai jugak aku rasa yg dah tak active berblogging ni sejak dah ada twitter.

Twitter senang sikit. Boleh update sikit2. Blog kena update panjang2 baru puas. Kalau setakat update 2-3 ayat baik tak payah.

Now cuti sekolah dah bermula, walaupun ada lagi seminggu sebenarnya baru cuti sekolah. Aku dah cuti dulu dah. Haha. Budak nak SPM, so kitorg kena cuti. Bahagia kan ? Tapi tahun depan sengsara. SPM woo !!



Cuti sekolah ni sumpah aku tak tau nak buat ape. Ikut hati aku memang jeh nak pergi cari kerja. At least dpt jugak duit poket. Drpd aku duduk rumah makan tidur makan tidur jeh. Boleh gemuk aku.

Tapi ape jeh kerja aku nak buat ? Ada tak kerja online jeh. Malas lah nak keluar rumah. Kan best kalau duduk rumah bukak internet dah dapat duit. memang senang hidupnya !

okay bye (:


Photobucket

Comments