Skip to main content

Alhamdulillah

Assalamualaikum.



seperti sedia maklum. cehh` bila mase aku maklum kan korang. HAHA. okay-okay. tadi 23 Apr 2011 aku ade pertandingan kawad kaki daerah. tak jauh pun kt sekolah sendiri jeh, STK. dan tahun ni KRSTK putera & puteri telah ambil bahagian.

alhamdulillah, KRSTK (P) telah dinobatkan sebagai JOHAN. walaupun KRSTK (L) tak dapat tempat, tapi komander diorang telah dinobatkan ketua platun terbaik. tahniah-tahniah.

kepada platun KRSTK (P), kita dah ade J square. HAHA. alhamdulillah sgt sebab kita dapat kekalkan JOHAN kite. yg plg bestnye, tahun ni ade negeri doe !

senarai top 3 kawad kaki daerah 2011:

KRS Puteri

Johan : STK
Naib Johan : TSK
Ke-3 : Bandar T6
Ketua Platun: Komander SSAJ

KRS Putera

Johan: Bandar T6
Naib Johan: SSAJ
Ke-3: SMK Sri Intan
Ketua Platun: Ariff (STK)

konklusinya, lepas ni kitorang akan kapel dgn budak T6 pergi negeri. bak kate cak. HAHA. tadi kitorg dah jumpe dah budak T6. kahkahkah.


rebut bukak hadiah. *sorry gambar sgt blur

muke happy kak azura

muke bangga budak2 krstk

nak tengok gambar lebih lanjut. klik sini. ni link budak lain punye. aku punye belum upload lagi. lagipun aku tak byk amek gmbar. so, silalah.
Photobucket

Comments