Skip to main content

Empty ?

Assalamualaikum.

Selamat Hari Wilayah !

pagi tadi aku sarapan maggi cup doe! kau ade? dah lame tak makan maggi cup. maggi biasa selalu ah. tapi maggi cup ni feel dia lain. lagi-lagi kalau makan time camping.

tak tahu nak buat ape kat rumah ni. nak keluar rumah, asyik hujan jeh. homework dah la tak siap lagi. math mode jeh yg dah siap. aku memang suka buat math mode or add math dulu kalau ade homework. yg lain kemudiankan. HAHA

math ni lain sikit. walaupun kena memerah otak nak cari jawapan. tapi aku suka. but kadang-kadang aku menyampah jugak bila aku dah buat lima puluh ratus dua kali tapi still tak dapat jawapan. rasa macam nak baling jeh calculator aku tu.

tadi eyka meset ajak turun bandar esok. aku tak kesa. tapi aku takut hujan lebat jeh esok. hujan renyai-renyai boleh diterima lagi lah. tapi aku tengok hari ni macam dah panas sikit jeh. harap-harap begitu lah esok.


okay, chichau !

Photobucket

Comments