Skip to main content

AFF Suzuki Cup 2010

Assalamualaikum.

huhu. kepenatan aku menyokong Harimau Malaya akhirnya membuahkan hasil. HAHA. tu pun aku tengok perlawanan akhir jela. akhirnya berjaya menjadi Juara buat pertama kali. tahniah-tahniah. dan esok CUTI ! HAHA xD tak ade kena mengena dengan aku.

aku tengok kebanyakkan nya ramai minat kat Goal Keeper Malaysia, Khairul Fahmi. HAHA. mula-mula aku tengok dia, ingatkan cina. muka memang macam cina ah kan. tapi sekarang aku dah hafal dah nama-nama pemain malaysia ni. tengok muka dah tau nama dia sape. HAHA. kalau dulu aku tak pernah tau pun. yg aku tau Aidil Zafuan denagn Zaquan Adha. HAHA.

kay, chichau !


Photobucket

Comments