Skip to main content

Posts

Showing posts from March, 2010

bad, bad and bad

sejak seminggu ni kitorg kena pindah kelas sbb anis farhah dia baru masuk skola. actually, hri tu dia baru buat operation tulang blkg. so, dy tak bole naik tangga. dgn ini, terpakse la kitorg pindah klas. dari ats turun ke bawah. kitorg kena tukar dgn bdk klas 3tes1.

rindu gile klas kitorg. dah buat cantik2, dah byr mahal2 pastu kena pindah klas. mmg tak satisfied langsung la kan. tapi demi kawan, kitorg sanggup berkorban. *menggedix sebentar*

about klas baru tu.. mmg tak terkate aku. mmg tak bising pon la klas tu. mmg tak pon. time blajar bdk2 yg kt luar klas tu bace berita agknye. ckp mcm nak bagitau sume org. dia punye bising mcm pasar. lagi2 time waktu critical*waktu bdk blah ptg dtg*. huh.. mmg tak bole concentrate langsung. mmg selamat la subjek akhir.


------------------------------------------

sedih gile tahun ni. tak dpt msuk kawad daerah. bukan aku yg tak nak msuk, mak aku tu yg tak bagi aku msuk. dia kate nnti penat la, ape la. *biarlah. bukn mak yg kwd, aku yg kwd.* benci btol…