Status Saya :
Doakan saya yang berada di negara orang ini :)
chocoRedBERRY: Parodi - Shae A vs Shae B VS Video Mat Lutfi

April 2, 2013

Parodi - Shae A vs Shae B VS Video Mat Lutfi



VS




Okay. Dedua video ni dah buat aku gelak pecah perut memalam buta ni. Kelakar tahap infiniti okay. Sakit perut aku gelak. HAHAHAHA XDD




Terima kasih daun keladi :)

4 comments:

Dianaa said... Reply To This Comment

dua2 video best. tp video Matlutfi lagi best! :D

eyra said... Reply To This Comment

@Dianaa
Kannn. Mat Lutfi memang terbaik !

FarhanahAdzlan said... Reply To This Comment

saya tetap sokong pilih dan undi *ehh* mat luthfi hehe :) he's the best :)

p/s saya baca who's ira tu kan..awak ngan saya sama pengusaha anggur yg berjaya tp saya tambah satu lg penternak lemak yg berjaya haha :)

eyra said... Reply To This Comment

@ FarhanahAdzlanHahaha. Sama la jugak penternak lemak. Cuma tak tulis kat situ. Kahkahkah xD