Skip to main content

Tagged

Tag kali ni di-tag oleh Rabie dan Azzura. Tag ni memang agak memeningkan kepala hotak aku. Aku tak risau nak jawab soalan. Yg aku risau ialah nak tag sape masalahnya. 11 orang. Hambek kau !

  • You must post these rules. Each person must post 11 thing about themselves in their journal.
  • Answer the question the tagger set for you their post. And create eleven new questions for people you tagged to answer.
  • You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
  • Go to their page and tell them you have tagged him/her.
  • No tag back.
  • No stuff in the tagging section about "You are tagged if you are reading this" You legitimately (a.k.a really, trust, with all honesty) have tagged 11 people


11 things about me:

1. Aku seorang yang mempunyai EGO yg sangat-sangat la tinggi macam gunung kinabalu.

2. Aku suka bukak lagu then menari sorang2 dalam bilik.

3. Aku suka nyanyi dalam bilik air buat konsert.

4. Dan aku suka berangan sorang2 dalam bilik air. *pengakuanberanimati*

5. Aku orang yg paling paling senang nak nangis. Budak kememeh mmg mcm ni.

6. Aku lebih suka pendam perasaan daripada cerita kat orang sebab aku tak percaya kat semua org. Haha

7. Aku suka makan seafood (udang, sotong, ketam, siput) walaupun darah jenis B macam aku tak sesuai makan seafood.

8. Dalam seminggu selang sehari aku akan makan seafood. Sebab tu memang favorite aku.

9. Dua benda dalam dunia ni aku paling tak suka. 1- bila aku sedu 2- bila aku sakit tekak.

10. Aku orang yg tidak mempunyai cita2. Kalau rezeki aku ke arah ni, aku akan pergi ke arah ni. Tapi serious ! aku tak minat nak jadi doktor.

11. And the last one, aku secara diam bercita2 nak amek course Graphic Design/Multimedia & Photography dan benda2 yg berkaitan komputer. WALAUPUN ia nya tersasar jauh daripada aliran yg aku amek skrg ni.


Okay selesai !

Soalan daripada Rabie :

1. apakah nama sebenar crush anda ?
--> Aaron Aziz. Dia dah kawin dah. sobs T.T HAHA

2. apakah perkara yang palng memalukan anda ?
--> Masa aku kecik dulu, aku pergi kedai dengan selambanya pakai satu seluar ni. Balik rumah baru aku perasan yg seluar aku koyak besar kat belakang. Bengang gila ! Rasanya ada budak cina sorang tu perasan kot. Bodoh -.-

3. apakah kelemahan anda ?
--> Tak boleh tengok orang nangis. Nanti aku nangis jugak.

4. pernah dikecewakan ? kalau ye sila jelaskan kenapa
--> Pernah. Bila orang tu bertalam dua muka dengan kita. Depan aku cakap lain, belakang aku kemain kau.

5. ayat yang paling anda teringin crush anda ucapkan kepada anda ?
--> "Jom kapel balik?" haha bangangnya =.=

6. siapakah hero dihati anda ?
--> Ayah saya !

7. benda yang paling anda impikan ?
--> Dapat 10A+ SPM + DSLR yg dah lama gila aku tuntut kat along aku tapi sampai skrg tak dapat2.

8. perkara yang paling anda sensitif apabila disebut oleh orang lain?
--> Bila orang tu macam komplot sesuatu nak kenakan aku. *apa yg aku merepek ni ?

9. apa perasaan kalau crush anda text anda ?
--> Berdebar-debar. Rasa macam dunia ni aku yg punye. *ni lagi merepek -.-

10. awak tak suka bila orang panggil awak apa ?
--> Semua panggilan yg akan menaikkan kemarahan aku.

11. what do you think about me ?
--> Awak comel, awak cute, awak la segala-galanya. Cewahhh. Serious ! Ni secara spontan keluar drpd mulut aku.


Soalan daripada Azura:

1. siapa puppy love anda ?
--> Takde -.-

2. best word describe you ?
--> Simply Eyra. hoho

3. perkara paling bodoh pernah dilakukan ?
--> Masa dulu aku kecik. Aku buat handycam guna kotak. Nampak mcm real. *Okay jangan pertikaikan.

4. Kenangan manis ?
--> Last date dapat teddy bear.

5. Warna yang tak suka ?
--> pink kot. Kadang2 jeh aku suka.

6. Pengalaman kelakar dalam hidup ?
--> Bila tengok cerita kelakar. *apebenda aku jawab ni

7. Target kahwin umur berapa ?
--> 24

8. Sikap dalam diri yg dibenci ?
--> EGOISTIC

9. Benda yang paling suka dibuat ?
--> Nyanyi

10. Suka atau tak suka saya ? kenapa ?
--> Suka. No komen. Haha

11. Satu perkataan yang menggambarkan diri saya pada mata anda ?
--> Pinky !


DONE ! Gila kentang la soalan dia.

Aku nak tag :

= Wanie
= Syaf
= Hazirah
= Miera
= Alya Nur
= Intan
= Faizah Eiz
= Ezzati Shik
= Mas Liyana
= Nona Sakinah
= Iera Ziera

Okay finish ! Pening kepala aku nak tag sape. Lantak la. Aku main tag jehh.

Hah ni lagi satu bala nak kena tanya soalan.


Soalan daripada aku utk org yg aku tag kat atas tu:

1. Tulis nama penuh anda dalam keadaan terbalik. *contoh : alida ari (Ira Adila)

2. Kuih kegemaran anda ?

3. Laman sosial mana pilihan anda ? Facebook ? Twitter ? Blogger ? Lain-lain ?

4. Apa tarikh istimewa buat anda ?

5. Pernah tak cakap 'terima kasih' bila mak sudah masakkan makanan untuk anda ?

6. Di mana tempat date yang menjadi pilihan anda pergi dengan pasangan ?

7. Suka stalk orang tak ?

8. Apa hadiah yg paling bermakna pernah anda terima ? Kenapa ?

9. Benda apakah paling mahal pernah anda beli guna duit anda ?

10. Benda apa yang anda paling sayang sekali ?

11. Artis tempatan yang anda minat ?


Fine ! Itu jehh soalannya.

Selamat menjawab !

Comments