Status Saya :
Doakan saya yang berada di negara orang ini :)
chocoRedBERRY: Pastry mood

November 14, 2011

Pastry mood


Sejak tengok Masterchef Malaysia ni aku minat pulak masak memasak ni. Tapi aku minat bahagian pastry and dessert jela. Yg lain tak minat sangat.

Dari hari tu aku nak buat Tiramisu sampai sekarang tak terlaksana lagi. Sebenarnya senang jeh buat benda alah ni. Tapi disebabkan harga kek ni kalau beli kat kedai tu mahal gila, aku pikir susah sangat nak buat. Rupanye senang jehh *walaupun tak buat lagi*

Kek ni tak payah guna oven pun. Letak dalam fridge jeh nak keraskan. So dalam perancangan ada 2 kek yg aku nak buat. Tiramisu dengan kek batik. Sejak dapat resepi kek batik dari mira hari tu, terus aku nak buat. heh ==' Kek ni lagi senang. Pun takyah guna oven. Guna fridge jugak.


selfnote : makin aku tak update, makin ramai pulak org nak jadi followers aku. Aku pikir dah tinggal bape ekor jeh followers aku.



Byee (:

Photobucket

Terima kasih daun keladi :)

No comments: