Status Saya :
Doakan saya yang berada di negara orang ini :)
chocoRedBERRY: New niece

June 6, 2011

New niece

Tanggal 30 April 2011 lahirlah sorang lagi puteri dalam family aku.

Nama: Nurin Dania Binti Israhadi



rambut dia lebat sangat. nampak tak - nampak tak. macam trojan rambut dia. tajam2 kat hujung. hehe.

so, jumlah anak buah aku skrg dah ade 6 org. 4 putera + 2 puteri. memang meriah rumah aku kalau raye. lagi2 kalau ade hero2 yg nakal semacam tu.


nah tengok gambar potrait family terbaru. HAHA. sikit punye susa nak amek gambar bdk2 ni. so diperkenalkan:

dari kiri : Muhammad Aqeef Rizky (Aqeef) , Nur Adriana Qistina (Qis) , Muhammad Arief Riefqy (Eqy) , Muhammad Izhan Najmie (Jimmie) , Muhammad Izrul Syahmie (Syah) , Nurin Dania (Nurin)

* zaman skrg mmg suke letak name pnjg2. semput nak sebut kau.

kay , bye .

Photobucket

Terima kasih daun keladi :)

No comments: