Status Saya :
Doakan saya yang berada di negara orang ini :)
chocoRedBERRY: Almost get it

June 27, 2011

Almost get it

okay fine, balik dari camping PBB hari tu dpt rilex sminggu jeh kot patu naik2 sekolah terus kena prgi camping kebangsaan. dan skrg balik sekolah balik dah kena masuk kawad krs utk hari sukan rabu ni. patu disambung dgn kawad masa gegar koko nanti.

memang tak nak rentung lak muka aku wey. dah macam anak heling dah. HAHA. mengong !

okay, hari jumaat ni hari terbuka. fine ! result takde la baik mane pun. cukup2 makan jeh sume markah.

BM: B+
BI: B
MM: A+
AG: A+
SJ: A
MT: B
KI: A-
FZ: A-
BIO: A-
AK: A+
SVK: A+


alhamdulillah la, walaupun result aku byk yg mnurun drpd mnaik. at least takde yg failed. so hri tu dpt tau kdudukan dlm kelas. dan aku dpt no.12 jeh. menurun jgk drpd yg dulu.

sedih , tak sempat nak bodek cikgu markah. HAHA. abes busy prgi camping hri tu . so tu la result sebenar. kay, bye .

Photobucket

Terima kasih daun keladi :)

No comments: