Status Saya :
Doakan saya yang berada di negara orang ini :)
chocoRedBERRY: Blank 2

November 21, 2010

Blank 2


Assalamualaikum.

okay, hari ni aku jadi cikgu sebentar. haha` along aku suruh tanda kertas exam student dia. objektif jep. kalau subjektif, memang sume aku tanda (X). baru kejam sikit. haha`

soalan objektif dia 10 jep. tapi susah gile. yela, bidang kejururawatan. sume student-student yg nak jadi doktor sume. paling tinggi pun 8/10. ade yg dpt3/10 bhai! along aku kate kalau dapat camtu maknenye 'tak lulus'.

patu bole dia suruh taip pulak markah dia kat comp aku. dia balik tak bawak laptop sape suruh. *ngeng* dah satu kerja nak taip pulak. takpe lah sambil menyelam minum air. sambil taip tu, update blog jap. haha`

time aku taip markah kertas subjektif, kertas last sekali aku taip, along aku ade tulis kat kertas student tu: "JUMPA SAYA!" hah! ayok! tak tau-tak tau. markah dia 6.5/20 jep. mane ade sikit!

okay la, nak sambung balik taip markah tu. pupye!
Terima kasih daun keladi :)

No comments: