Status Saya :
Doakan saya yang berada di negara orang ini :)
chocoRedBERRY: whole day making room

September 4, 2010

whole day making room

Assalamualaikum`

hari ni aku tak tau kanape aku rajin pulak aku nak kemas bilik aku yg macam "tongkang pecah" uh. aku mula kemas dalam pukul 11 pagi dan siap pukul 1.30 ptg. penat gile wok! penat aku nak susun sume buku-buku yg tinggi menggunung tu. and bile aku kumpulkan sume kertas yg ade, dan hasilnye spt dibawah..



memang tak nak byk pun. ni baru yg ade kat rak buku. belum masuk yg dalam fail lagi. kalau aku jual kat syarikat kitar semula memang bole jadi kaya aku. so dengan sifat malas aku nak simpan khazanah-khazanah yg tak berguna tu, aku campakkan jela sume khazanah tu dalam tong sampah yg sangat menanti-nantikan kedatangan khazanah-khazanah tu.

mase aku kemas-kemas tu, tetibe aku terjumpe something iaitu fail peribadi mase sekolah rendah dulu. haha



aku ingatkan fail ni dah hilang mane tah. rupenye ade lagi. terceruk kat mane tah. alih-alih aku tengok dah ade. hehe. so setalah bertungkus-lumus aku kemas bilik aku, akhirnye siap jugak. inilah hasilnye yg tak seberapa..



ni jela barang yg tinggal. yg lain sume aku dah campak dalam tong sampah. 2 bulan lagi confirm bersepah balik bilik aku ni. hehe x)

Terima kasih daun keladi :)

No comments: