Status Saya :
Doakan saya yang berada di negara orang ini :)
chocoRedBERRY: waiting for it =)

September 12, 2009

waiting for it =)


(bilik yg telah aku deco)


(yg psti bku aku xmuat gak nk ltk ats. xpe2. tgh mnunggu rak bru. huhu..)


(lastly, trsusun gak bku2 aku. hehe)


ary ni pagi2 buta aku bz gyle kemas bilik aku yg mcm tongkang krm uh.. xde la pnt sgt nk kms bilik aku uh.. cume pning jep.. pning nk cmpk mne brg2 aku yg brlmbk2 uh.. akhirnye, aku cmpk kt dlm dustbin sgale khazanah alam dlm bilik aku uh..

stelah aku deko bilik aku uh.. brulah nmpk luas skit.. lau tak, nk rukuk pon xley *mengarut2.. hehe..




(bju2 ksyangn aku first time trsusun mcm ni)



(bju2 rye tlah disusun rapi)

pada blh ptg plak.. aku terajin plak nk kms almari bju aku yg dipenuhi brgunung2 bju.. dri laci bwh smpi lah kt ats.. aku kms stu2.. huh.. pnt gyle lipat bju.. akhirnye, siap pada pkul 6.40 ptg..
hsilnye agk mmberansangkn.. bju yg xprnh trsusun, tlh pon trsusun..


---------------------------------------------


(keindahan cahaye pelita)



malam ni, uma aku tlah pon dterangi cahye pelita brsame dgn chye lmpu yg bwrna-wrni.. spt photo di ats.. maap, tu bkn pelita dpn uma aku.. aku xsmpt nk amek gmbr keindahn dpn uma aku.. myb ary lain aku amek..

suasana raya hmpir tibe.. xsbr lagi aku nk tunggu.. tinggal bpe ary je lagi.. hehe :)





Terima kasih daun keladi :)

No comments: